Kundeudtalelse:
Vi har kunnet mærke på vores medarbejdere at dette kursus var noget de virkelig kunne bruge, da det var nærværende og realistisk i forhold til deres daglige virke. Du og din kollega gjorde det virkelig godt når I lavede skuespil, og I formåede at holde alle interesseret og i høj grad lagrede nye teknikker på deres ryggrad, som de bruger i den virkelige verden. Kan kune anbefale jeres metoder, TAK for et super godt samarbejde omkring tilrettelæggelsen af dette konflikthåndteringskursus.
Søren Vestbjerg Petersen, produktionsleder DSB Vedligehold A/S S-tog
DSB´s Lokoførere A, kørermændene, har en opgave med at tømme S-toget for passagerer der ikke uopfordret forlader vognen, når toget har nået til endestationen om natten, og skal gøres rent.
Caseplay har gennemført en række på 10 træningsdage i håndtering af vanskelige passagerer for de i alt ca. 160 ansatte kørermænd, med 16 personer på hold ad gangen.
Dagen handler om sikkerhed, service og aktiv kommunikation, og træningen forgår i et dertil placeret S-tog på depotet Høje Taastrup. Kørermændene og ledelsen er yderst tilfreds med Caseplays træning, som nu har medført at vi har en 3 års kontrakt på uddannelse af nyansatte kørermænd. Medarbejderene vurderer Caseplays træningsdag med 4,3 point ud af 5.