Arbejdsmiljø - bag om kurset

Lyt til smerten!

Lyt til smerten!

Lad kunden først komme af med sine frustrationer. Carina er bookingassistent i et feriecenter og har hver dag en eller flere telefonsamtaler med kunder der klager over priserne. Nogle kunder er endda meget vrede, når de ringer. Kunden: ”I kan da for helvede ikke være...

læs mere
Træk vejret!

Træk vejret!

Forsvarets specialstyrkernes tip mod overophedning. Træk vejret! Vi siger det til andre, når de er oppe i det røde felt.Men vi kan også selv gøre det, fx i konfliktfyldte samtaler, hvor adrenalinen begynder at pumpe rundt i kroppen. Forsvarets specialstyrker bruger...

læs mere
Lad være med at love for meget.

Lad være med at love for meget.

Kunderne elsker det, når du leverer mere end du lover. Charlotte besøger sin bilforhandler.Det er onsdag efter arbejde. I dag skal rutekortet i gps´en i hendes nye bil opdateres, og det glæder hun sig til. Sidst hun skulle med hurtigfærgen fra Sjællands Odde blev den...

læs mere
Kropssprog former hvem du er.

Kropssprog former hvem du er.

Du kan booste din performance i 10 sekunder. TipIndtag en række kraftfulde positioner, for eksempel sejrs-positioner, med stærke arme og en åben krop, lige inden du skal præstere, eller lige inden du skal have en samtale, hvor du har brug for at være stærk. Eller...

læs mere
5 skarpe til dit kropssprog

5 skarpe til dit kropssprog

Med kroppen får du mere at have sagt. 1. Eliminer forstyrrelser.Fokuser dit kropssprog i forhold til din vigtigste opgave. Lad fx være med at sende sms eller strække dig midt i en samtale, hvor du ønsker, at samtalepartneren tager dine ord alvorligt. 2. Brug din krop...

læs mere

5 af 5

Skriv mig op til Tips til God Kommunikation

Tips... indeholder korte, praktiske tips til din daglige kommunikation på arbejde. Tips... udkommer 4x om året.

Tak, du er nu tilmeldt Tips til God Kommunikation.