Mazda reference Caseplay

Kommunikation og Ledelse for Værkførere og Reservedelschefer

Hos Mazda Motor Danmark har vi ønsket at styrke vort forhandlernetværks medarbejdere udi den svære kunst, kommunikation og konfliktløsning. I vor søgen efter en samarbejdspartner var det vigtigt for os at finde et firma, som ikke var branchekendt og derfor kunne se på vores ”lukkede” bilverden med helt nye øjne. Her viste Caseplay en stor forståelse for vores idéer. Vi er lige fra planlægningens start blevet mødt med en kæmpe entusiasme fra Caseplays side, hvor grundighed har været et nøgleord. Vi kan kun give Caseplay de bedste anbefalinger!
Thomas Petersen, Technical Specialist, Mazda Motor Danmark A/S

På alle de afholdte kursusforløb har Caseplays kursusholder og skuespillere udvist stor professionalitet, engagement, troværdighed og god humor.
Og det er svært ikke at lade sig rive med undervejs.
Vores kommunikationskursus er blevet afholdt som et 2-dages kursus med et opfølgningsmøde ca. 4-6 måneder senere.
Vi har i alt afholdt 14 kursusforløb – 5 for Mazda-teknikere og 9 for værkførere, kundemodtagere og reservedelspersonale.
Alle med 12-15 deltagere.