kundeliste

Kundeliste – opgaver siden 2013

            • Lolland Kommune, Når Ledelse er Kommunikation, for ledere, serie, 2018
            • Region Midt, God Dialog, for arbejdsmiljørepræsentanter, 2018
            • DSB, voldsforebyggelse for Stationsbetjente, serie, 2018
            • Rotary, foredrag Kropssprog og Personlig Kommunikation, 2017
            • Connector, salgs- og kommunikationstræning for konsulenter 2017
            • DSB, voldsforebyggelse for Stationsbetjente, serie, 2017
            • Manaz/Region H, netværksmøder personlig kommunikation for læger, ledere og afd. sygeplejerske, serie, 2017-2018
            • Manaz/Region H, personligt fremtræden for læger, ledere og afd. sygeplejerske, 2017
            • Konstruktørforeningen, kropssprog for tillidsmænd, 2017
            • Dansk Retursystem, samtaletræning for ledere, 2017
            • Dansk Retursystem, konflikthåndtering for alle afdelinger, serie, 2017
            • Mazda Motor Danmark, Ledelse og kommunikation, Værkførere/Reservedelschefer, serie, 2017
            • Lalandia, konflikthåndtering, booking og serviceafdelingen, 2016
            • Mazda Motor Danmark, Ledelse og kommunikation, Værkførere/Reservedelschefer, serie, 2016
            • Mazda Motor Danmark, Servicekommunikation, Masterteknikerne, serie, 2016
            • Dansk Retursystem, konflikthåndtering for alle afdelinger, serie, 2016
            • Dansk Retursystem, samtaletræning for ledere, 2016
            • Nyborg Kommune, Præsentationsteknik, Socialafdelingen, 2016

    Region H, Kodeks Patientkommunikation, afd. sygeplejerske, 2015
    Region H, Netværksmøder Personlig Kommunikation, hospitalsledere, serie, 2015
    MidtVask, Personlig Kommunikation og Girafsprog, produktionsmedarbejdere, serie, 2015
    Region H, Præsentationsteknik, hospitalsledere, 2015
    Dansk Retursystem, samtaletræning for ledere, 2015
    DSB S-tog, Personlig Kommunikation og Konflikthåndtering, for kørermænd, serie, 2014, 2015
    Kastrup Lufthavn A/S, præsentationsteknik for ledere, serie 2014 – 2015
    NaturErhvervstyrelsen, Temadag Kodeks for der det Gode Kontrolbesøg, for jordbrugs- og fiskerikontrollører, serie, 2014, 2015
    Region Midt, foredrag Ledelse til Fingerspidserne, 2014
    Borgerservice Kbh. Kommune, Tillid i Praksis, 2014
    Dansk Retursystem, konflikthåndtering for chauffører, serie, 2014
    Kbh. Hovedbibliotek, workshop Tillid i Praksis, MED, 2014
    Furesø Egedal Forsyningen, foredrag kundeservice, alle afdelinger, 2014
    Fursø Kommune, samtaletræning for ledere, serie, 2014 – 2015
    Dansk Retursystem, samtaletræning for specialister, 2014
    Department for Plant and Environmental Sciences, Verbal Communication, program for Phd. students and supervisors, 2014
    Lejre Kommune, kropssprog for gruppeledere, 2014
    NaturErhvervstyrelsen, konflikthåndtering for kontrollører, 2014
    HOFOR, dialogtræning, projektudviklere mfl., 2014
    Plough-Niemann, individuel ledertræning, 2014
    Dansk Retursystem, konflikthåndtering for chauffører, serie, 2014
    Dansk Retursystem, kommunikationstræning for ergoguides, serie, 2013
    ALKA, præsentationstræning for direktionen, 2013
    KPMG, Assistant Managers, præsentationstræning, 2013
    KL, Kropssprog for kommunale ledere, 2013
    TOP-TOY, træning i produktpræsentation, productmanagers, 2013
    Danske Facilitatorer, oplæg om brug af tema-relaterede fysiske øvelser i teoretiske afklaringsprocesser, 2013
    Norgren, telefonisk kundekontakt og konflikthåndt., 2013
    DTU, biblioteket, konfliktforebyggelse i døgnåben betjening, 2013
    DTU, DANCHIP, effektiv kommunikation i high-tech. laboratorium, 2013
    KPMG, indiv. træningsforløb personlig kommunikation, 2013
    Dansk Retursystem, konflikthåndtering for chauffører, serie, 2013
    Her vises kun opgaverne fra efter 2012.