Medarbejderkurser

Medarbejderkurser

konflikthaandtering-DSB-thumb

Konflikthåndtering

Konflkthåndtering starter allerede langt før en konflikt overhovedet er opstået. Lær at forebygge at en situation optrapper, og hvordan du kommer godt ud af det, når en gang konflikten er opstået.

Klagehåndtering

Klagehåndtering

Mange kunder synes det er grænseoverskridende at klage. Din personlige kommunikation, din modtagelse af netop deres problem er afgørende for om kunden oplever at det er trygt at klage. Og en tryg kunde vender gerne tilbage.

God-kundeservice-caseplay-thumb

God kundeservice

Kunder lægger mærke til, om de bliver behandlet personligt, eller om de “bare” er et nummer i din dagsorden. Med din personlige kommunikation kan du gøre en forskel, så kunderne foretrækker at vende tilbage til lige præcis jeres virksomhed.

borgerrettet-kommunikation-thumb

Borgerrettet kommunikation

Som medarbejder i det offentlige er din kommunikation afgørende for om borgeren føler sig godt behandlet, ikke kun af dig, men af hele systemet. På kurset arbejder vi med kommunikation og samtale på en konkret og praktisk måde.

foraeldre-samtaler-thumb

Forældresamtaler

For pædagoger og lærere. Lær at bruge din personlige kommunikation målrettet på at skabe tillid og en hensigtsmæssig kontakt. Især når udfordringerne I taler om, trækker i den modsatte retning.

kropssprog-kursus-thumb

Kropssprog

En halv dag med fokus på hvordan du bruger din krop og dit nærvær til at skabe den kommunikation du ønsker. Selvom du mener du opfører dig helt naturligt, vil andre aflæse dit kropssprog som udtryk for dine holdninger.

Forumteater-caseplay1-thumb

Forumteater – arrangement

Stil skarpt på de udfordringer der er værd at tale om. Et kort teaterstykke belyser jeres kommunikation spot on, og sætter dagsordenen for en styret dialog om hvordan I ønsker at fremtiden skal se ud.